I Sundhedscenter Bornholm har vi udarbejdet nogle standard træningsprogrammer til Fitness, som du finder herunder.

Hvis du er helt ny indenfor Fitness, bør du altid konsultere en instruktør, som kan vejlede dig i brugen af vores udstyr og evt. skræddersy et mere personligt træningsprogram. Læs mere under menuen “instruktør”.

Bemærk at der er videoer tilknyttet de enkelte øvelser i programmet – klik på øvelsens navn for at se videoen.

Begynderprogram nr. 1

Begynderprogram nr. 1

Dit første fitnessprogram starter her

Dette standardprogram anbefales til begyndere. Følg programmet i ca. 1-2 måneder og øg belastningen i takt med at du bliver stærkere. Efter 1-2 måneder opgraderes til begynderprogram nr. 2.

  • Træn 1-3 gange pr. uge
  • Træn ikke 2 dage i træk
  • 5 styrkeøvelser
  •  2 sæt á 15 gentagelser
Hent program

DKK 89.99/6 Months

Enroll Now
Begynderprogram nr. 2

Begynderprogram nr. 2

Benyt dette program efter begynderprogram nr. 1

Begynderprogram nr. 2 er lidt hårdere end program 1 og stiller større krav til koordination og træningsindsats. Øg belatningen i takt med at du bliver stærkere.

  • Træn 2-3 gange pr. uge
  • Træn ikke 2 dage i træk
  • 7 styrkeøvelser
  • 3 sæt á 12 gentagelser
Hent program

DKK 89.99/6 Months

Enroll Now
Standardprogram - Mest for kvinder

Standardprogram - Mest for kvinder

Et program til den lidt mere øvede fitnessbruger

Et program der nok mest er for kvinder – fokus ligger på lår, balder, mave og mormor arme.

  • Træn 2-3 gange pr. uge
  • Træn ikke 2 dage i træk
  • Opstramning
  • Forbrænding
Hent program

DKK 89.99/6 Months

Enroll Now
Standardprogram - Mest for mænd

Standardprogram - Mest for mænd

Et program til den lidt mere øvede fitnessbruger

Dette program er nok mest for mænd. Fokus ligger på opbygning af lår, overkrop og overarme.

  • Træn 2-3 gange pr. uge
  • Træn ikke 2 dage i træk
  • Muskelopbygning
  • Konditionsforbedring
Hent program

DKK 89.99/6 Months

Enroll Now